събота, 28 април 2012 г.

Дали той знае...

..че обичам да закусвам сладолед.Че когато плача бузките ми ухаят на череши.Обичам чай,но когато пия кафе винаги е дълго с мед.Обичам да ходя боса,а когато се налага да имам обувки-да са кецове.Подреждам си гардероба по приливащи цветове,но бижутата са винаги в хаос.В хладилника ми винаги има лед,защото е на съхранение от душата ми.Обичам да си купувам сама цветя,а хляб винаги забравям.Когато съм сама вкъщи изваждам голямото огледало и често му говоря.Никога нямам приготовления за следващия ден,а когато тръгвам на път в повечето случай е спонтанно и имам навик да събирам най-необходимото за минутки.Обичам да има циркулиращ въздух в стаята.Идването на пролетта отваря прозорците ми.Навик ми е да горя крушки и обичам да готвя.Обичам да се къпя на усилена музика и да ходя полугола и с мокра коса с часове.Чаршафите ми винаги са цветни,а корковата ми дъска и фруктиерата-пълни.
Не той не знае...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...