вторник, 24 април 2012 г.

Калифорнизъм


(Писано лятото на 2011...преди доста месеци..)
Не знам дали е защото твърде много се зарибих по сериалчето или защото сезона е предразсполагащ,но част от юлските дни и нощи бяха прекарани точно по Западен модел.Бъркотия и хаус цареше не само в ума ми,но и вкъщи.Родителите ми заминаха 10 дни на море и ме оставиха сама вкъщи под недотам зоркия поглед на баба и дядо.Единствен проблем е оказваше ранното ставане,защото бях назначена да наглеждам работещата ръка на баща ми.Не пропусках ден да не излезна,знаейки,че времето тече бързо и скоро ще ме опитомят пак.Купоните вкъщи бяха по скоро кротки събирания на по чашка.Имаше един-финален-с повечко хора иначе всичко беше що годе под контрол.Но каквото човек сам си направи друг не може да му го направи,така де...малко наводних апартамента...и полуголият ми съсед от долния етаж ( забележка:изключени са всички фантазии с него! човека е възрастен и противен! :) ) ме събуди със стоварване на юмруци по блиндираната ни врата.Е,малко му прокапало,ама аз мога ли да отговарям и за водния режим на града...акцентирам,че живеем в Девин! и макар и да бутилираме вода,да,юли имахме режим на водата! И така,кранчето завъртяно и нататък ви е ясно...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...