вторник, 5 юли 2011 г.

За онова скучно мое ежедневие...

То при мен или ще е скука...или ще е тъга и болка...Рядко има друго!
Купоните,за които вече съм ви споменала,минаха що годе добре.Присъствах главно на хип-хоп партито на моя човек...и както и си знаех нищо не се случи между нас...явно аз самата не съм искала достатъчно,че и по-добре...знам ли! Главното беше,че по едно време ходихме до у тях да хапнем.И това е.Не знам,нещо не съм в настроение в момента и не ми се разказва за неща различни и далечни от причината на сегашното ми състояние. Разбира се,причината не е една.Комплексно е.
Още в началото на моето лято-моето,защото то започна някъде края на май месец,се разбрах с родителите ми(от тук нататък наричани "наще" :Д ),че няма да се хващам на работа като сервитьорка,ами ще помагам при баща ми.Неизяснена длъжност с неясно заплащане,работно време,та камо ли почивни дни.И именно,защото знаех,че започна ли работа дните ми ще посивеят още повече,се опитвах да се забавлявам максимално по всяко едно време,колко ми се получаваше е друг въпрос.Сега болната тема е,че от утре почвам работа.Баща ми е строг и често безмилостен шеф.И преди съм работила за него,но малко.Местоработата ми е на един цех на другия край на града.Там имаме гъбарник,който вчера заредихме,така че там още няма гъбки и не знам аз утре какво именно ще правя.Единственото,което знам е,че главно трябва да следя другите работници за злоупотреби и далавери и през това време и да работя нещо,неясно какво.Колата ми е развалена и трябва да ходя пеша до там,защото няма изгледи скоро моя Тигърчо да е в движение...не мога да му намеря части в тъпите български сайтове!
Хич не ми се работи там! Опитвам се да намеря някакви плюсове...но ми е трудно! Това,което ме крепи е,че една моя приятелка после може да започне и тя при мен работа и да си правим компания. Надявам се сетра ми също да се присъедини по някое време. Не знам...Не ме мързи,по-скоро ми е някакси неприятно...
Един часа е...трябва да стана в 7...купон! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...