неделя, 6 март 2011 г.

Климатика на 30 и кофичка сладолед....мм....

Винаги съм предпочитала домашно правените и ръчно изработените неща...и не се спрях да създам и нещо голямо...да си направя ЛЯТО...мое си лято!
Реших да напиша нещо по цветно и усмихнато,което подхожда на багрите от блога ми! Стига със сивите истории...поне за сега!  :)
И така,съвсем изненадващо и за самата мен,реших да прескоча един сезон ( а с него и всички нерви и терзания покрай предстоящите ми матури и изпити...) и да се отдам на летен мързел през март! Климатика на 30,кофичка карамелен сладолед с ядки...и една голяма доволна усмивка! Единствения проблем се оказаха намръщените модули от УНСС,които не спираха да ме гледат недоволно от бюрото ми! Хоп...хайде в шкафа!
И ето ти лятооо! :))))

4 коментара:

  1. :-D Типично кандидат-студентско бунтарстване... дали не ми е познато? ;-) *thumbs up*

    ОтговорИзтриване
  2. Ако статията ми не те е накарала да затвориш учебниците и да си купиш сладолед,значи всичко е било напразно! :Д:Д :)

    ОтговорИзтриване
  3. Сладоледа си го имам... а и не се нуждая от статия, за да бунтарствам. ;-) Ама пък ме накара да се замисля дали да не се видим някой ден с вас, г-це, на сладолед в някое паркче и да забравим, че е март. :-D

    ОтговорИзтриване
  4. Малко поизостанах с блога и с коментарите в него...и явно март няма да се видим,но май...или пък самото лято...ще го отпразнуваме с кофичка в ръка в парк! Без проблем и с голямо желание! :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...